torsdag 31 mars 2011

Vet ni vad jag ganska nyligen insåg?

Min blogg har blivit FETT (för att tala som en mindre seriös person) tråkig!

Ja, härom natten när jag hade tänkt somna vid tio och få en rysligt skön nattsömn så fastnade jag framför datorn. Ville oskyldigt minnas lite om hur livet var precis innan jag åkte hit och sättet jag skrev på förr, på den tiden var betydligt mer underhållande än det är nu. Skrämmande, ska jag tappa min fantastiska förmåga att skriva!?!?! Det är ju ett av sakerna jag är bra på!! Jag kunde få den mest tråkiga och händelsefattiga dagen att fortfarande locka fram ett leende eller två. Måste skärpa till mig.

Annars, jag skrev inte igår, eller så skrev jag bara att Nick fortfarande va sjuk eller nåt sånt. Det var han i alla fall, så han sov/kolla på TV/spela videogames hela dagen medan jag läste en bok. Är nästan klar med den nu, den där Anonyma skoälskares klubb. Skitbra bok bara man ser till att komma igenom början, som med det flesta böcker. Nu kan jag typ inte lägga ifrån mig den, hehe. Innan vi hämtade de två andra musketörerna stanna vi till på ett ställe som heter Panera Bread och jesus i hela havet dom hade nog den godaste smoothien jag smakat i heeeela mitt liv! Som jag sa till Nicky "creamy, yet fresh". Low fat också, bra för den jävla knubbsälen jag har blivit... provade shorts till Flooorida nästan vecka och det var ju det värsta jag gjort på länge... JAG HAR INTE VARIT SÅHÄR FET I HELA MITT LIV! Känns det som i alla fall, fy fan jag vill gräva ner mig under golvet inne på Old Navy. Däremot måste säga jag gillar provrummen där inne, väldigt rymliga och många krokar, utmärkt. Gick sedan vidare till ULTA och införskaffade
nagellacksremover, deo och hårborttagningsspray. Jag vet det där sista verkar bara helskumt men det är det enda jag inte har provat förutom laser men det har jag ändå inte råd med och kommer aldrig att ha så vi provar med det här nu och hoppas att funkar. Va inte så hutlöst dyrt ås det är okej. Lite bilder enjoy!

SMOOTHIEN!!

Grejer
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar