tisdag 22 mars 2011

Matshopping, panik och annat smått

Hej.

Jag skulle åka och hämta upp mat som Samantha hade beställt. Nytt ställe, inte långt bort men har man aldrig kört till ett ställe vet man ju faktiskt inte vart man ska. Och jag missa infarten, som var typ den sista på hela den långa raksträckan jag körde på. Helt otroligt, och jag trodde att jag skulle hamna på motorvägen ett tag. Det var då paniken slog in men jag hitta vägen som vände tillbaka, som genom ett mirakel hade en högre makt berett en väg tillbaka åt mig, det tackar jag för. Och så kom jag till affären. Ger efternamnet till hon i kassan så hon kan hämta min vagn, som självklart var den vagnen med flest kassar... typ omkring 15 st och så fyra backar vatten ... dagens styrketräning klar då! Haha tog en bild på alla kassar när jag släpat in det i källaren, komisk syn!


Till mig själv införskaffade jag lax, tonfisk och nyttigt "godis". Japp, man tröttnar på det efter ca två bitar så ingen risk att man överäter sig på det och ja, en påse kommer ju räcka för all framtid. Sara ska bli nyttig och gilla det! Haha, nu ni ska jag knyta mig, förmodligen framför en film. Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Sjukt många kassar. Handlar dem en gång i månaden eller äter dem som små grisar :p

    SvaraRadera