måndag 21 mars 2011

Nu är det bestämt!

Jag skall bli en sund och vältränad för att inte tala om "håll-käften"-snygg kvinna, lagom till beach 2011. Jag har planerat ut olika fräscha luncher, nyttiga frukostar och bra snacks till så gott som varje måndag till fredag. Likaså har jag tänkt ut ett "träningsprogram" som jag kan följa om jag bara tvingar mig att följa det. Det är inte så jobbigt, det är fullkomligt genomförbart så det ska gå nu. Om jag inte sabbar detta nu så borde jag kunna nå min önskade vikt/form på omkring 2½-3 månader, och då kommer jag vara smalare än jag nånsin har varit, förmodligen. Och då är vi i slutet på maj mitten på juni vilket är helt perfekt!! Oh, my god jag är ett geni!!

Nu är det bara att hoppas på det bästa, och att titta sig i spegeln i bara underkläder varje dag så kommer man nog igång, hähä. Hej på er nu ska jag sova! Ciao.

1 kommentar: