torsdag 10 mars 2011

Skooooor!!!

En kvinnas bästa vän, skor. Mycket kärlek till skor.

Idag inhandlade jag ett par löparskor för enligt mig mycket pengar, $124 men de hade tydligen massa bra egenskaper för mig när jag ska promenera eller springa så okej. Men sen köpte jag ett par riktiga skor. Ett par höga klackar med platå ca 12 cm, silvergrå metallic siden, och det bästa, "by Jessica Simpson" That's right sista, jag köpte ett par Jessica Simpson heels!!! :D :D Många glada smilisar. Låt mig visa dagens köp.

Joggingskor, nu ni ska jag bli fit!

Skönheter!

So gorgeous!!

In love!

Oh well, gotta go, ciaoo :)

2 kommentarer:

  1. Mm måste säga att det pirra till lite ;) synd att man är lång som en flaggstång och Eric inte riktigt når upp annars hade det varit raka vägen tillbaka för inköp av ett par till moaa :)

    SvaraRadera
  2. Mm måste säga att det pirrade till lite när jag läste det ;) om jag inte var lång som en flaggstång skulle du få gå raka vägen tillbaka för att inhandla ett par till mig oxå :)

    SvaraRadera