fredag 4 mars 2011

My day


Jag måste verkligen bli bättre på att ta med mig kameran och japan-fotografera allt.

Anyway, jag gick upp och drog ungarna ur sängen, serva med frukost och lunchlådor och dit och datt, skjussa Max till skolan och langa in tvätten och sen gick jag och sov igen haha. Vakna av att det ringde på dörren, det var min värdmors far som kom på besök så jag flööög upp och fixa med tvätten lite och tog sen min promenad som idag sträckte sig till över en timme. Jag tänkte gå runt som ett varv här i krokarna men jag hitta inte riktigt och sen ville inte min gps i telefonen hjälpa till heller så jag gick samma väg tillbaka, var som en förbannad frusen fiskpinne när jag kom in igen för att det blåste sviiiinkallt och jag hade inga vantar.. Men jag överlevde, hängde framför datorn och kolla upp gymkort, kommer kosta för mig ca $30 och det är typ 5 min bort
med bilen, grymt, här ska simmas! Varenda j**vla dag om så ska vara ^^

Tog en liten shoppingtur med Samantha sen innan vi hämtade bröderna och jag fick med mig lite hårvårdsprodukter hem i en påse, CHI värmeskydd (hoppas verkligen att det här är bättre än det jag köpte sist, det var skitdåligt!) och Bed Head, foxy curls extreme curl mousse. Här ska
lockar förvaras ^^

Mina nya produkter yee :D

När vi alla kommit hem till lyan spela vi basket alla kidsen, Samantha och jag. Jävla roligt det var och jävla grym jag var! Jag vann till och med en gång hah :D Och jobbigt var det för en stackars latmask som mig, blir till att ut och röra på sig. Nu ska jag fortsätta lyssna till musik.
Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Hoppas du kommer igång med träningen :) själv blev d pannkaka med psykträningen under februari, men ger inte upp utan tänker lägga pengar på ett gymkort nu :) ska bli sexymama..hehehe

    SvaraRadera