tisdag 6 december 2011

Apa

Har jobbat hela dagen. Sant, har jobbat konstant från 7 imorse till ca 7.30 nu ikväll. Förutom de där 15 minuterna jag sov i soffan pga extrem tröttma då jag självklart inte somnat natten till idag. Alltid lika härligt med 12 ½ timmars pass efter en natt med dålig sömn... mm! Detta beror på att min värdmamma är ute på affärsresa till Asien. Hon åkte i lördags morse så ingen tvätt eller mathandling blev gjord och därmed BAAM! Sara får asmycket på måndag. Dessutom skulle jag köpa några byxor här och hämta några papper där så blev ett himla flängande på mig idag. Nu på kvällen har jag sen jag slutade jobba pluggat spanska. Måste bli klar med alla uppgifter i arbetsboken till på torsdag. Totalt är det väl ungefär 1½ kapitel kvar... yay.

Nej, nu får det vara nog för mig, ska slagga. Alex har tidig matte imorn så klockan 6am ringer larmet, gött eller. Ciaoo godnatt.

1 kommentar: