lördag 3 december 2011

FREEDAG!

Eucerin calming itch relief - min räddare i nöden.

Bästa produkt jag nånsin köpt i mitt liv tror jag, botar böldskägget och annat kliande fanskap, BÄST! "Allergiutslagen" är inte lika påtagliga längre. Har en ny teori om att det är kopplat till min förkylning samt kyla. Immunsystemet är nere och när jag kliver ut i kall luft bryter detta ut som en signal att typ "gå in igen bruden, annars blir du sjuk igen". Eftersom det bara bryter ut när jag går utomhus och på sistone har det varit förbannat kallt. MEN, jag har min nya lotion och om det skulle bli riktigt jävligt har jag hydrokortisonsalva. Nog om det.

Har sovit som en gnu idag medan tvätten rullade runt. Var som tvärdöd imorse och insåg att jag inte sovit middag en enda dag på hela veckan! Förutom måndag när jag sov hela dan i princip på order från värdföräldrarna. Annars har inte mycket hänt, jag gjorde ärenden, hämta pizza och spenderade kvällen hos Jenny godingen. Ska sova nu så blir det NYC imorn. Fan, kommer sakna att skriva det på bloggen: "drar till NYC"..

Ciaooo godnatt.

2 kommentarer:

  1. Okej, hoppas din teori stämmer och att det blir ett slut på böldskägg och kliande. Ha så kul imorn i NYC. Jag förstår att du kommer sakna det. Låter inte lika häftigt med, "drar till Uppsala". Gillar bloggens nya utseende :)/mami

    SvaraRadera
  2. Skönt att det är bättre :)

    SvaraRadera