lördag 17 december 2011

Lördag

Bienvenidos el Sábado!

(Spana in spanska-skillsen ;))

Här sitter jag och lyssnar lite på musik, funderar på att slå in julklappar. Precis som jag gjorde igår men då dekorerade jag pepparkaksslottet i stället. Idag däremot tror jag minsann att det bli så, för nu har även Nicky's julklapp rullat in med posten!! Mycket exalterad eftersom jag verkligen är KUNG på julklappar. Jennys är också inhandlad och inslagen så jag är HELT klar. Till hemma i Sweeedala med ;) Fint det!

I afton är det middag på Fuji Yama Mama i Westfield med Jenny och Johanna, ska bli mys. Denna helg kommer gå i Jennys tecken eftersom det är hennes sista helg i USA innan julhelgen. Hon åker hem, lämnar mig, överger mig, lämnar mig åt mitt öde(!!!) den 27:e december och jag gillar inte tanken på det men jag gillar läget som Ledin sjunger. Här, jag langar in en bild på oss.

Yä, parrtty! :D

2 kommentarer:

  1. Förstår att det blir tomt men du klarar det :)

    SvaraRadera
  2. Åh snuttan vi ska mysa alla dessa 10 dagar, kommer vara tomt utan dig sen<3

    SvaraRadera