fredag 23 december 2011

Hellööö

Här sitter jag och värmer fötterna i varmluften från min laptop. Mycket mer finns inte å göra eftersom tvätten rullar runt och jag redan har uträttat mina ärenden för dagen. Sitter i princip och väntar på att min värdmamma ska stiga upp (eller ut??) och ge mig några arbetsuppgifter innan jag bokstavligen talat sitter och sover. Tror dock inte att väntan blir särskilt lång eftersom jag hör tecken på liv från hennes rum nu (tandborstning och dylikt).

Denna fredag ska jag självklart jobba i vanlig ordning, ingen aning om när jag slutar men när jag gör det så tror jag att Jenny ska komma hit, sova över så vi kan mysa och fira lite svensk julafton i morgon den 24:e. På söndag är det Christmas Day, dagen då man firar julen i Amerika och jag har alla klappar redo. Ska bara göra finliret innan jag lägger allt under granen på julaftonsnatten ;) Håhå, kanske ska klä upp mig i rött och stoppa en kudde över magen så kidsen tror att det är tomtem?? Eller så ser jag mest bara ut som en höggravid uppklädd i rött, men jaja!

Nee, nu blir det jobba av, palla med detta. Ciaooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar