lördag 10 december 2011

Holabola

Försöker tänka ut, vad har jag gjort idag?? Jobbade som vanligt på morgonen, tvättade, la undan, uträttade ärenden, skypade med Syster och Johanna, muy trevligt. Hämtade barn, la undan lite mer tvätt, hämtade pizza och barn igen. Klar för dagen.

Efter jobbet blev det julklapps inhandling, fick med mig två st hem. En till Max och en till Mami. Åkte till Jenny, vi köpte mat och sen hjälpte jag henne med .. en sak. Annars hade vi det mys, lyssna på Guns n' Roses och fick behagliga flashbacks från konserten och diskuterade julklappsekonomi, reseekonomi och annat. Alltid lika trevligt :)

I helgen blir det mer julklapps shopping både lördag och söndag och hoppas även att det bokas flyg och boende till Miami trippen. Det ska planeras muy väl i alla fall :) Ska träffa Eylen på Paneras imorn bitti och hoppas då även få hjälp med min spanska läxa, det är ju hennes modersmål så det borde inte vara så svårt att få hjälp ;)

Med risk för dålig uppdatering under helgen önskar jag alla således en trevlig helg och en trevlig 3:e advent på söndag. Ciaoo ciao mina godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar