torsdag 29 december 2011

Underbara vänner!

Haha, det känns bra att ni bekräftar att ni inte mognat ifrån mig, så jag inte missat ett helt år med ungdomliga galenskaper ;)

Idag tvättade jag hela förmiddagen och varvade detta med att göra pedikyr. Bästa man kan göra är pedikyr, så jävla skönt och man känner sig sååå mycket fräschare. Efter jobb och sånt blev det skype med Lovisa mi love i ca 2 timmar, nice! Satt och pratade gamla festminnen, på den tiden då Lovisa "flög" in på krogen som vi säger ;) Det var två härliga timmar, innan vi tillslut lyckades avrunda och jag styrde bilen mot Menlo Park. Kändes helskumt att åka dit själv. Har nog aldrig åkt dit själv tror jag. Lyckades i alla fall shoppa loss som aldrig förr och shoppa även på DSW och ULTA innan jag åkte hem. Totalt blev det:

- 2 par converse, svarta och marinblå
- 3 Victoria's Secret bh:ar
- 1 parfym (Kat Von D's Sinner)
- Rött läppstift (med inspiration från Jenny, dock köpte inte jag chanel)
- Ögonbryns skugga + gel
- Scrapbook prylar + framkallade bilder

BRA DAG, hade mycket presentkort och rabatt kuponger och sånt där (vuxenpoäng på rabatt-kupongerna) så det blev inte hejdlöst, SKÖNT! Nu blir det till å pyssla med lite scrapbook och sen slagga. Vi hörs imorn godingar! Ciaooo!

1 kommentar:

  1. Hehehe, jag älskar rabattkuponger sedan jag fick smilo. Känner mig ibland som en pensionär ;p

    SvaraRadera