fredag 9 december 2011

Jag älskar när mina vänner kommenterar!

Jag älskar alla kommentarer för man känner sig så viktig då men när vänner som slinker in med sina blir jag helt hyper och garvar! Kul kommentar från Emelie på inlägget om åldersnojja, jag rekommenderar alla att ta en titt på den, förgyller din dag kan jag lova!

För övrigt har jag gjort spanska test nummer 3 som gick väldigt bra enligt mig, och skypat med massa folk. Mamma, Lovisa (my Ärtan E) och så mormor&morfar. Hade en mycket intressant diskussion med mormor&morfar (hädanefter förkortade M&M) angående pepparkaksdeg samt hur amerikanska bakverk och tårtor smakar vedervärdigt i jämförelse (och i allmänhet) med svenska. Jag saknar er.

Är trött som en gnu efter att ha haft ännu en vecka utan regelbundna 2 timmars powernaps så jag ska ta det alles lugnt i afton. Vi hörs mina godingar, fredag imorn och löning! Julklappsshopping i helgen yay! Ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar