torsdag 8 december 2011

Haha Selin min räddare i nöden!

Gjorde min kväll med din kommentar! Vi ser tydligen gamla ut, dax för plastikkirurgi nästa, som man inte är helt förfallen vid 30! ;)

Sitter för övrigt och pluggar spanska som en liten liten liten galning. Och hoppas på det bästa. Vill hinna klart med kapitel 9 så jag kan lämna in det till min lärare imorn, så kanske jag kan göra klart kapitel 7 och 8 till på tisdag eller nåt, behöver sova också!!

Idag åkte Michaela hem. Det är slutet på en era. En kort era men fortfarande en era! Allt gick så fort, vi hoppa ur bilen och hon lasta sina väskor på en vagn, kramkram och sen va hon borta. Ska följa hennes flyg sen lite under kvällen. Hon ska tydligen landa i Tyskland kl 6 på morgonen tysk tid. Tänker på att sen är det Jennys tur och sen är det min tur. Herre jävlar. Ett helt år....

Nej, luddigt värre, måste kolla vad Maxen gör och fixa nåt onyttigt ätbart för att orka med plugget. Heja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar