fredag 30 december 2011

Naglar


Var svårt att göra naglarna när man ligger ner i sängen, men jag provade nagellacket jag fick av Jenny i julklapp och det blev aaassnyggt! Det syns inte så bra på bilden men det är svart botten med brons "glitter" kan man säga, skitsnyggt. Härligt inför nyår! Föresten blir det nog inte röda läppar till nyår kommer ha lite mer på ögonlocken och pallar inte se ut som en clown. Får bli en annan gång, ska ju bli mycket party när jag kommer hem så tillfälle kommer nog ges ;)

För dom som inte märkt det så är det fredag idag, mycket nice. Båda värdföräldrarna är hemma så jag tror och hoppas att jag kan slinka ifrån lite tidigare, typ så fort jag hämtar räk-tallriken vid kl 2pm. Tills dess sköter jag tvätt och sånt smått, som alltid.

Men nu ni, facebook!!
Ciaoo.

2 kommentarer:

  1. fan vad håll käften snyggt nagellack!

    SvaraRadera
  2. Skit snyggt nagellack, kanske får låna lite när du kommer hem :)

    SvaraRadera