torsdag 29 december 2011

Goder morgon

Klockan är tjugo i elva och det är bara jag och min värdmamma uppe. Och en kompis till Max som har varit här på sleepover. Stackarn är uppe helt själv. Tvillingarna hade också en kompis över på sleepover men dom tre ligger helt utslagna efter att ha varit uppe till kl 4 i morse!! Herre, jag gick och la mig klockan 1, då hörde jag även att min värdmamma sa att det var nog med flams och att dom fick kolla TV en liten stund innan sovdags. Tydligen satt dom uppe och kolla TV till kl 4 am. Helt sjukt.

Idag kommer schemat se lite annorlunda ut, jag vet inte hur men jag kommer göra nåt mer än tvätta. Undra om jag ska laga middag?? Kanske läge att ta reda på det nu. Nåväl, jag ska kirra frukost nu i alla fall så får vi se vad resten av dagen bjuder. Hej så länge!

1 kommentar: