lördag 31 december 2011

Får jag dela med mig?

Känslan när man lyckas klämma ut en pormask som verkligen råvägrat alldeles för länge. Det är typ det mest vidriga i hela kroppen och man blir lika lycklig varje gång man lyckas för man vet att man blivit av med skiten en gång för alla liksom. Nog om det.

Denna dag blev ganska lång och inte sådär nice som jag trodde. Jag gjorde klart tvätten och sen kom Josefine hit en stund och vi hängde vilket var mys. När hon åkte hem var klockan ganska mycket och jag gav mig ut för mathandling. Värsta jag gjort i mitt liv, ShopRite i Garwood är fan det SÄMSTA JÄVLA STÄLLET I VÄRLDEN!!! Finns inte så mycket som ett spår av sammanhang eller mönster i affärens uppbyggnad, fick springa som en idiot i alla gångar och leta dels efter det jag skulle handla och efter någon personal som kunde hjälpa mig hitta. Ja, jag fick leta efter personalen som var totalt bortblåst så fort jag behövde fråga om nåt. DÅLIGT! När jag äntligen var färdig där skulle jag åka och hämta räk-tallriken på fiskaffären, där stanken fan tog livet av mig. Fatta å jobba där, rena självmordet. När tallriken är betald och hämtad måste jag till apoteket och hämta ut mediciner och när jag äntligen kom hem typ 20 över 6 var jag helt slut med huvudvärk och ont i halsen. Vidrig eftermiddag! Var lagom gnällig och svor högt för min värdpappa i rent raseri över min dåliga mat shoppings upplevelse. Han var snäll och packade upp åt mig då och sa att jag inte behövde plocka ur diskmaskinen i alla fall, så det tackar vi för.

Men trots att början på denna afton sög så slutade den i alla fall med en trevlig middag på Chili's med Line och Elin som väl var. Nu blir det dusch och film innan jag slaggar. Imorn är det nyår. Ha de gött mina kära! Ciaoo.

1 kommentar:

  1. Du kanske slapp plocka ur disken för hanvar nog rädd att du skulle sula porslinet i golvet ;P
    Förstår dina känslor

    Inte hitta personal: Biltema
    Fisklukt man dör av: BVC (ja det stämmer)
    Pormasken: Fett skönt att bli av med dem

    Puss & Kram

    SvaraRadera