söndag 11 december 2011

Mycket, mycket trött

Sitter just nu och skumkollar på Jurassic Park - the lost world. Har varit igång hela dagen sen klockan 9 när jag gick upp och gjorde mig iordning för att åka till Paneras och träffa Eylen för Miami planerande och spanska hjälp. Gick riktigt bra så jag komer lätt hinna klart med alla uppgifter till tisdag. Och i nån gång i veckan som kommer bokar vi biljetter och boende till Miami, kommer bli grymt!!

När jag kom hem därifrån satt jag och videosamtalade med Selin, Sandra och Matilda, så himla mysigt!! Gud vad jag saknar er!! Helt sjukt kul, att höra röster gör så mycket! Men slemmis du får fixa camen till nästa gång ;)

Vid två åkte jag till Jenny och vi tog oss vidare till Menlo Park för julklapps shopping, fixade en julklapp till Stefan och Lovisa, nu är allt nästan klart, äntligen!! Dock måste jag planera om ekonomin.. när jag äntligen tror att jag har koll sinar kassan i alla fall, förstår det inte.

Denna afton ska jag ta det lugnt för jag är nåt så förbannat trött, eventuellt hänger jag lite mer med Jenny men först en välförtjänt dusch och sen titta vidare lite på Jurassic Park. Ciaociao.

1 kommentar: