måndag 19 december 2011

Nattens timmar

Jag "pallar" inte att gå och lägga mig och sova, även om jag har en tidig arbetsdag imorn. Det är det enda som suger med att ha helg, jag lyckas vända dygnsrytmen på nolltid! Just nu orkar jag inte gå och sova, för jag är inte trött, har precis tryckt i mig mina sista Reese's Pieces (sockerchock nästa) och har alldeles för mycket intressanta tankar på hjärnan. Har även en del irritationstankar som ligger och gnager, den korta framtiden kvar i USA känns så oviss. Lite irriterad och orolig över Miami-trippen och sällskapet som ska med... ack ack. Kollade just upp priserna som fortfarande ligger stadigt på det vi sett innan men jag blir så nervös när det väntas förlänge. Vem vet, imorn kanske det är det dubbla. Man vet aldrig med sånt. Hur som helst.

Idag har varit en Sara&Jenny-dag, vi dekorerade pepparkakshuset så det är färdigt, kollade i lite butiker i Westfield, käka mexikanskt på Quadobas och såg The Muppets på bio. Jättemysig film som hade några riktigt roliga stunder, var dock lite seg i början. Men som sagt jättemysig och liksom gullig i sin helhet :) Kan rekommenderas som en "feel-good"-film.

Klockan halv midnatt nu, ska väl hoppa in i duschen och försöka skölja av mig alla trubbeltankar så jag kan gå och lägga mig och sova. Trevlig 4:e advent föresten. Godnatt mina fina!

1 kommentar: