tisdag 13 december 2011

No more spanish homework!!

JAG ÄR KLAAAR!!!!

Måste uttrycka min glädje i capslock, för jag är KLAAAR med alla tre spanska kapitel, rubbet! Det är redo att lämnas in imorgon på min sista spanska lektion innan slutprovet, som jag fortfarande inte har bestämt om jag ska göra eller ej. Det får vi se. Men alla kapitel är klara, och jag hinner både duscha och sova lite, även om imorgon kommer bli dödligt med extra tidigt morgon, lektion och tvätt som vanligt. Men bit ihop, det är troligen den sista jobbiga tisdagen!! Sjukt exalterad trots oerhörd sömnbrist. Ska avrunda, behöver duscha som sagt och inta horisontellt läge fort som fan! HEJ!

1 kommentar:

  1. Varför skulle du inte göra slutprovet. Nu har du ju gått hela kursen och sen gjort allt. Du får väl inget betyg annars??
    Måste säga att du varit duktig som pluggat :)

    SvaraRadera