tisdag 20 december 2011

Tisdagar fortsätter vara hatdagar

När jag väckte twinsen i morse var den ena sjuk med feber så han fick ligga kvar och gosa med sin förkylning. Den andra hade ett bokat besök med doktorn sedan tidigare för det vanliga (längd, vikt, etc.) och självklart skulle jag ta honom till besöket. Fick sitta och vänta hur länge som helst!! Asdrygt, fan drygaste jag gjort! Till råga på det ska nu även feber-barnet på doktors besök senare idag och återigen är det jag som ska ta honom dit. Vilken underbar morgon/förmiddag! Är trött som ett sär och måste bädda med rena lakan i våningssängen också, jag hatar den där våningssängen, satans uppfinning är vad det är! Insåg även idag att jag bäddat med det stora täcket i översta sängen som är mindre, i typ?.. x antal månader.. BRA DÄR SARA! Nej, det är tur att det ska bokas delfin-sim i eftermiddag och kollas på Hockey-match, Devils vs. Rangers ikväll med Jenny, fiiint det! :) Hej på er!

1 kommentar:

  1. Det är inte kul men du skriver det så roligt :)
    Hoppas ni får det bra på matchen.

    SvaraRadera