söndag 9 januari 2011

1 100 inlägg

Ballt äre.

Igår var heldag med mitt lilla E och vi gjorde massa. Shopping, käka snabbt, biljard, käka Indiskt, bio. Såg Easy A, haha rolig, lagom lättsam och helt i min smak. Den var precis det man förväntar sig från en sådan film, perfekt! Idag var jag hos hästen och det var sorgligt att det var sista gången på länge jag tog en tur på det fantastiska lilla mongot :( Jag och min häst, en mycket speciell kärlek.

Nu langar jag bilder och sen blir det ett blog innan jag sover och jag lovar på hedersord, ett till inlägg innan jag åker till Arlanda. Det sista jag packar blir datorn. Nu kör vi, upploppet! Hej!

Vi väntar på bussen, aah på bussen :P

Shoes! Lovely woman!

Haha!

Stolt tjej som blivit längre än mig :p

Hjärta!

Burger King, alltid.

Haha, queen!!

Biljarrrrd!

Du måste kunna skjuta skarpt, hajjaru det? x)

Riktigt balla tavlor hängde på väggarna, älska stilen, tiden!

Surt för lilla E eller?


Fördel om man är lång i detta spel, höhöh :P

Bara cool

Hjärta

Indiskt, gott!!! Dog av ingefäran shit, stark rotsak! :O

Spela kort när vi väntade på bion :)

Det var en fin kväll :) Jag kommer bara börja gråta om jag ska göra en hel utläggning på hur mycket jag kommer sakna dig så jag säger bara jag kommer sakna dig. Sjukt! Min bästaste bästa vän, jag älskar dig, nu och alltid. I nöd och lust ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar