torsdag 27 januari 2011

Jag har inte en aning

Sitter och ska fylla i nåt dokument så jag kan ansöka om mitt social security number men jag kan varken skriva ut eller spara det och jag har ingen aning om jag fyllt i det rätt... Jag HATAR att göra sånt här, det är det värsta jag vet. Det är alltid krångligt och man får aldrig hjälp. Fnys! Hungrig är jag också, och jag behöver duscha. Och jag har verkligen ingen lust att åka och hålla på med mer sånna här förbannade papper och prata med folk som ändå inte säger det jag behöver veta oh my gaaad negativa klubben men jag pallar inte! Gud, mitt största fritidsprio är att äta en macka med jordnötssmör och åka och skaffa en tatuering. Det är det enda jag är taggad på nu, skaffa en till tatuering och köpa ett par converse, ja, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar