söndag 30 januari 2011

Ibland går allt så fort

Selin jag ska göra dig vidrigt avundsjuk nu... ;)

För på tisdag ska jag göra min andra tatuering! Hah! Yes jag bokade tid igår kväll innan vi åkte på bio och såg No Strings Attached med Natalie Portman och Ashton Kutcher (Ashton Kutcher, vilket jävla svårt namn att säga, man bryter ju fan tungan). Den var bra, rolig! Fast jag har fortfarande svårt att vänja mig vid att inte läsa svensk textning x)

Annars då, jag har fått nåt som liknar typ eksem, små röda knottror ibland som små bulor(!!!) lite varstans på kroppen, mest armar och ben. Det är inte så mycket men dom kliar och jag vet inte om det är tvättmedlet eller atmosfären... men jag tror mest på det där med tvättmedlet, får kolla upp det.

Idag ska jag som sagt ut och träffa Lisa, den andra svenska tjejen som bor här. Vi ska shoppa, käka gott och gå på bio, en heldag, nice! Sen ska vi nog prata mycket också, och prata om en Lady Gaga konsert i februari ;)

Sista stycket handlar om hemlängtan. Jag har mycket att längta hem till och därför längtar jag hem. Jag försöker tänka att det snart har gått en hel månad som jag har varit här (sjukt eller hur?) så ett år borde ju gå skitsnabbt men tiden tycks gå för långsamt när man glider ner i ett svart hål och blir ensam med sina tankar... Det är då jag nästan känner för att ge upp allting och åka hem men jag är sliten i två: en som grinar för att hon vill hem och en som grinar för att hon inte kan fatta att hon ens tänker på att ge upp. Men i slutändan grinar båda delarna, vad ska man göra då?

Lite djupt jag vet. Men nu ska jag göra mig i ordning för dagen, lokal tid 11:00, ciaoo.

1 kommentar:

  1. Ska ta mig i kragen och kolla upp min tatuering :) men det blir väl Maj om jag känner mig. Här hemma längtar vi efter dig, synd att du inte bor i LA för då kom jag bums ;) där finns det 2 affärer jag skulle vilja besöka nämligen
    Kram

    SvaraRadera