måndag 10 januari 2011

Nattens inlägg

Jepp, nu skriver jag efter att dagen är slut.

Jag har haft hela familjen här: Sandra och Eric och Milo, Stefan, Kattis och Daniel, mormor och morfar och farmor. Och såklart mamma och pappa. Lovsia kom över till fikat sen. Så det har varit fullt hus, mycket trevligt och såklart har jag fortsatt beta av avskeden. Hej och hå morgonen imorgon kommer inte bli nådig! Men det här fixar vi. Jag har kommit på att jag stressar av otroligt när jag packar. Helt fantastiskt. Nu är jag dock klar så det blir nog ett vänner.avsnitt innan jag försöker sova. Tvivlar på att det kommer gå bra dock.... Kommer bara tänka på flygångesten, huva!! :O Men nej, nu är vi positiva, hej! Fick några trevliga hälsningar på vår kom-ihåg-tavla i hallen. Min kära familj, mycket kärlek och många hjärtan till er!

Tror jag bjöd på det flummigaste och mest osammanhängande inlägget någonsin, det är kvällstimman ^^ Vi hörs innan jag åker då, ciao.

1 kommentar:

  1. Lycka till nu och ha det så kul i Amerikat!! =D Så sjukt coolt att du faktiskt ska dit! ^^

    SvaraRadera