måndag 17 januari 2011

Hello little ones

Dag för dag och allt blir bättre och bättre. Sånt gillar jag *thumbs up*!!

Idag gick jag upp kl 8, helt på eget initiativ. (Och jag ska rätta till ett tryckfel, det är inte mormor och morfar som bor med oss för tillfället, det var tydligen farmor och farfar, mix up, sorry my mistake.) Jag har sett en ekorre, läskigt social sådan och så har jag kört bil. JAG HAR KÖRT BIL I USA!!! :D :D Det var typ inte en enda bil ute så det som var mest creepy var att det var automat. Mina reflexer att trampa på kopplingen och leta efter växelspaken är det bara att vänja sig av med, haha! Vi tog bara en kort sväng men det gick bra. Jag kör nog imorgon också, om det bli tid :)

Tog en promenad med farfar i huset och sen var det middag och sånt smått. Inredde mitt rum
med spegeln och hyllor i garderoben så nu minsann, nu bor jag här på riktigt.

Social
Jag är en riktigt händig kvinna, satte upp spegeln alldeles själv ^^

Likaså hyllorna i garderoben, wohoo!

Okej, så imorn ska jag ha min första arbetsdag, sort of. Jag ska försöka i alla fall, men om det skulle gå åt skogen har jag ju alltid farmor och farfar to the rescue! I morgondagens planer står även att göra en svensk kladdkaka och charma allihopa, ännu lite mer ;) Om jag hinner, (läs: tar mig för) så ska jag kolla på college kurser också, är taggad på att plugga! Men nu ska jag slagga, vi hörs imooorn, ciaooo!

1 kommentar: