lördag 29 januari 2011

There's some change in the wind

I alla fall i mig personligen, eller också bara utseendemässigt jag vet inte. Idag var det morgonbestyr i vanlig ordning och droppa killen på dagis vid 9. Efter det degade jag hemma, snacka med Mika, åt en kaka eller två, titta ut genom fönstret och snacka med mor och bror på skype en vända. Sen tog jag och min hostmom oss i kragen och åkte till RossParkMall, hon shoppa loss och jag gick och klippte mig. Så nu har jag kort hår, ja man kan säga page. Det är en bra frisyr, men jag ska styla den annorlunda imorn, lite galnare ;) Köpte även converse också, äntligen. SÅ! Nu är det bara tatueringen och lite fler kompisar att hänga med på min rast 9.30-4 som saknas så ska jag väl vara all set. Eller nåt. Jaja, bilder kommer iaf, sen ska jag glo en film tror jag. HEJ!

Jepp, nu är jag jämn igen. Ska som sagt styla om för nu ser jag bara gullig ut i skallen, gud förbude!

Kort eller!!! Driv inte med mig!

Converse, åh, hjärta!
Yää, jag hoppas på min tattoo och massa sköna kompisar snart då, så blir det nog tumme upp!

4 kommentarer:

  1. Vad fin du är i din nya frisyr :), jättesnyggt.
    Men du passar ju i dom flesta frisyrer.
    Trevlig helg! /mami

    SvaraRadera
  2. måste erkänna att skorna är nice och gillar frisyren starkt! :D drömmer mig tillbaka och saknar min busiga page till 1000!

    SvaraRadera
  3. Frisyren passa dig bra:)
    sådana skor kan du ju köpa hem till mig sen oxå :D fast vita

    SvaraRadera