torsdag 6 januari 2011

Alla dessa avsked..

Usch ja.

Igår var det ju som sagt middag med fina tjejer på Tzatziki, en superkväll! Svingod mat och världens bästa sällskap, jag njöt i fulla drag! Däremot var det såklart sorgligt att säga adjö till mina godingar. Min kära fru lockade fram tårar från mig, hmm :'( Efter middagen gick vi lite skilda vägar då några drog hem och andra gick till etáge för lite kareoke och party. Det var verkligen en toppenkväll, synd att det var den sista på länge bara =/ Men det kommer blir fler, jag lovar! Kärlek till er alla! Massor av hjärtan!

Idag följde jag med mamma, pappa och farmor upp på sjukhuset för att hälsa på farfar. Det var nog det jobbigaste på länge. Visst har jag "vant" mig med tanken att han kanske inte finns kvar när jag kommer hem, men jag klarar inte av när det kommer nära mig, när jag ser det. Sånt går bara inte. Men jag vet att vi ses igen, om inte när jag kommer hem så i himlen. Det blir lättare då.

Nej nu är det alldeles för mycket ledsna ord här, jag ska langa bilder från igår, hej!

I väntan på fler som tillhör sällskapet

Haha! Söta!

Alla samlade, hjärta

Jag fick en liten avskedspresent, grymma tjejer :)

Lollo och Sara, mi wife ^^

Matilda, Emma och Sanne :)

Selin och Tiffany :)

Sofia och Carrosmåttiii! :)

Emelie och Staffie :)
Min mat, gud jag dog, MUMS!

Min present, ett armband av en silverkedja med berlocker. En hästsko (för mig och mina hästar och tur som det för med sig ;), en musiknot (för vem gillar inte musik liksom :P) och en tingeling/ängel (olika bud på den men nån sa "för du är ju en ängel" och det gillar jag ;). TACK så grymt mycket, ni är de bästa vännerna man kan ha! Massor av kärlek till er. Jag kommer sakna er sjukt men vi tar en återföreningsmiddag när jag kommer hem igen :D puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar