fredag 21 januari 2011

Blizzard

There's a blizzard in Pittsburgh.

Svindåliga däck på bilen har vi också, blir ju mörkrädd over here :O Annars då, jag hämtade grabben med mor i huset och det gick bra. Hans förskolefröken sa att han har börjat förstå engelska bättre och jag kände ett "yippieyay" i huvudet då: jag lär honom engelska! Och jag har bara varit här hos familjen i knappt en vecka! Amazed. Jag säger som Lasse, kungen i mitt liv: "den vinner som är trägen, den förlorar som ger upp" Sanning, sanning.. Kvällen har avslutats bra, vi har dansat, sjungit och han har suttit i mitt knä när jag har läst "Look out for Mater" (en barnbok med alla bilarna från Cars-filmen).
Min lilla "förkylning" sitter kvar i huvudet. Snorar mycket och ska nog gå och lägga mig redan nu, även om klockan bara är 9pm. Det bästa för mig är enkelt, sova ut förkylningen.

I helgen måste jag få komma till en Mall och shoppa lite också, klädångest!! Men nu ska jag knyta mig, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar