onsdag 12 januari 2011

Crääääziii day :D



Har varit på kurs från 8.30-12:nånting. Käka lunch, drog to the mall, Target och kirra en plattång, kosta nästan gratis och funka bra. Inte topstandard och har inte att komma med om man jämför med den jag har hemma men den gör mitt hår rakt och det är ungefär det jag kräver av en plattång. Snygg va den också, ska fota imorn åt er ^^. Kl 15-19 var det mera kurs, träsmak kan man säga men vår kursledare Jody är så grym, rolig som fan, really like her! Anyway, när allt kursande var slut så var det dags att käka, pizzaslice and cola. Pizzan smakade fluffigt. För alla som vill veta. Efter käk drog jag och Mikaela (kommer mest troligt kallas Mika eller M fr.o.m. nu) in mot the mall igen, dock stängde den så vi gick ett varv och glodde som får. Bä. Kollade in donken och pratade med en mycket mörk lokal amerikan. Han var trevlig, men okända män i allmänhet gör mig oftast nervös. Oh well! Vi tog oss ett dopp i poolen när vi kom hem och häckade i hotell baren/lobbyn till sent. NU blir det bilder! (Blev nå spunk med texten!?!) Ciao.

Riktigt taggade.. ;)





Utanför hotellet, glashus ^^
Och jo, jag är här ^^


Takhöjd eller?
Vattenfall
Mitt rum som jag delar med en tjej från Frankrike och en från Sydafrika
Toalett
The Mall
The Mall
Crazy, typ seven floors..
Snutbil!
Target, plattångsinköp!
Middag
The mall by night :P lampor i helahela trädet verkligen. Amerikanarna skulle skratta om de såg hur våra träd med ljus ser ut

Poolen :)
Haha, på donken, precis lika lamt som i Sweeden x)

Btw, kranvattnet här har en lätt smak av klor, förväntar mig att insjukna i nåt vilken minut som helst. Nu sovaa! Hej!

2 kommentarer:

  1. Jag blir lite avundsjuk:P / mami

    SvaraRadera
  2. gumman !!! är så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääkla glad för din skull !!!!!
    haha :)

    DU, har jag missat något eller vad är det för 'lektion' eller är det jag som helt irrar runt bland dina bokstäver och ord ?
    PUSS

    SvaraRadera