fredag 21 januari 2011

Sunshine!

There's sunshine in Pittsburgh! :D


Tog mig en promenad runt kvarteret och tittade lite (eftersom jag inte hittar till det jag vill i stan..). Dock blåste det väldigt kallt så det blev bara en kort promenad, men nu har jag åtminstone inte suttit bort hela dagen framför datorn.


Igår kväll kom min värd-pappa hem hit, så det var fullt hus imorse. Jag och grabben börjar bli kompisar vi två. Vi spelade "piano" och sjöng små visor/ramsor, mycket populärt :) Just nu är jag ensam hemma som sagt, familjen lämnar farmor och farfar på flygplatsen. Så från och med måndag är jag solo med grabben, ska bli spännande att se hur det går!


Musse-piano, ramsor och "Look out for Mater" :)

Nu är jag inte så trött men jag ska nog sova, jag langar in en film i datorn så kanske jag somnar till den. Höress, ciaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar