måndag 31 januari 2011

Bra dag med Lisa :)

Vi åkte till nåt som jag tror kallas för South Side. Det är liksom ett stråk med butiker och matställen, går att likna med gågatan fast det liksom svänger lite huller om buller, hehe. Det var mysigt i alla fall, vi var inne på Forever21, UrbanOutfitters, H&M med mera. Jag köpte en lång svart cardigan på H&M, väl spenderat. Gick på bio och såg 127 hours. Det var bra, ryslig dock, en äventyrar kille fastnar med sin arm mellan en klippvägg och ett klippblock någonstans i Grand Canyon och sitter fast i x antal dagar tills han amputerar armen och drar iväg. Rysligt, men helt okej film. Sist käka vi lite mexican food på mysigt ställe, yum :) Bilder varsågod!

Gick in på Caribou Coffe och tog en smoothie, mkt smaklig!

Lisa och jag :)

Käka mexikanskt innan vi drog hem :)

Imorn börjar en ny arbetsvecka som i alla fall från och med tisdag (om jag inte är ute och cyklar) kommer hålla ett schema som jag ska ha framöver i stort sett, mycket ensam tid med grabben. Vi får se hur det går, nu ska jag sleeepa, godnatt!
Ciaoo.

1 kommentar: