onsdag 19 januari 2011

I got the magic in me!

Jag är glad!

Utforskade markerna lite här, men eftersom jag inte vet vad jag letade efter var det svårt att hitta något. Ska nog ta med mig farfar i huset i morgon så han får visa mig vart det finns en Mall. Jag behöver mer kläder!! Ångest för att jag har tröttnat på allt jag tog med mig. Det verkade så mkt när jag packade men nu är det ingenting. Oh well! Jag hittade en butik som heter Sally Beauty nånting och det var nog mitt himmelrike (efter Magaluf)! Sjukt mycket stylistsak
er, aaah jag blev alldeles vild! Haffade fyra prylar men jag kommer lätt dra dit igen, gångavstånd för sjutton! :D Ville hitta lite klädaffärer sen men jag hittade bara halvskumma butiker och kläderna, njaa... skorna däremot, me like! Men vad ska jag med 14 cm klackar till när jag bara glider runt med mitt kid? Nej, skorna får vänta en stund. Bilder varsågod, sen måste jag sticka och hämta honom! Hurry! (Lokal tid 4:15pm)

Coolt att det är Andy Warhol Bridge. Coolt.

Hööööga hus ;O

American football. Steelers är deras lag och alla är galna i det, såklart eftersom det är final eller nåt sånt snart ;)

Och lilla jag i regn-rusket.

Det jag köpte: tuperingskam, värmeskydd, topplack och nageldekorationer i Las Vegas-tema ;)

Nu blev det ju så att jag sprang ifrån datorn när jag ladda upp bilderna så det en ny lokal tid, nämligen 9:20pm. Jag sitter och smaskar på en blåbärspaj. Inte så god som man kunde önska men den duger. Måste tillägga att jag tog mig in på McD och fick verkligen en supersize cola, tänkte jag. Såg på kvittot att det vad en mellan-cola... Allt är supersize här! Jag känner mig SMAL när jag går runt bland folk. Otroligt.. Måste också säga till alla som är nyfikna, jag såg en snygg karl på McD också. Första på över en vecka. Yay, det bådar gott... ;) Nu ska jag borsta bort blåbären mellan tänderna och gå och knyta mig. Imorn går vi upp igen kvart över sex, uuuh..! Ciao.

1 kommentar: