tisdag 11 januari 2011

JAG ÄR HÄÄÄR!!!

Damn!

Jag har landat och det är helt otroligt. Dom kör som galningar, det är ungefär mitt första och enda intryck. Jag ska ut och kolla läget imorn, ska till en mall och köpa mig en plattång, ja det ska jag. Är helt slut, ska ta mig en dusch och sova till ljudet av uttryckningsfordon i uttryckning. Langar bilder, godnatt! Kl. 21:20 lokal NY-tid.

Första flyget till London

Vi ska boarda till NY !!!

Stort jävla plan, turbulens så jag höll på att bryta sönder stolen...

Men gutt mat ;)

Och en gul taxi utan JFK airport. Ballt.
Nu tackar jag för mig, hej!

2 kommentarer:

  1. awesome! :D <3<3<3

    SvaraRadera
  2. asså, jag må vara seg och så men de har inte sjunkit in att du är på andra sidan jorden än! :O hoppas du får the time of your life! <3 puss

    SvaraRadera