måndag 3 januari 2011

Ascoolt pass!

Har en ny sida i mitt pass.

En ny inklistrad sida med mitt visum, så jävla ballt! :D Sitter och räknar lite, det är sex dagar till jag åker, det är mindre än en vecka och det är framför allt stört. Sjukt att jag flyttar till USA i över ett år om 6 dagar. Jesus i havet... coolt!

Idag träffade jag Emma och Charlotte från högstadiet en sväng på förmiddagen. Det blev promenad, lite te och snack om framtiden. Framtiden är galen och jag älskar den! Mötte upp min mor på stan för att inhandla presenter till familjen och lilla killen, känner mig jättenöjd med det jag hittat! Men jag får ju inte avslöja vad det är i förväg ;)

Nu gäller som vanligt bloggläsning, sen fixa skype till mor, bada Hazel och städa/smygpacka. Kul kväll *tummen upp* :)
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar