tisdag 18 januari 2011

Ibland blir jag irriterad

Då tar jag ett djupt andetag och sen är det bra med det.

Okej, idag var första arbetsdagen då så jag har kollat lite på college, bakat en kladdkaka, strykt barnkläder och givetvis, tagit hand om mitt kid. Vi har haft en bra dag, jag kommer lite närmare målet varje minut, även om jag bara har jobbat på det typ en dag. Men det är härligt att man kan vara positiv. Som dagens ämne tänkte jag ha att stryka barnkläder. Det känns som att man är snövit och stryker dvärgarnas kläder, eller att som att man är 6 år gammal och låtsas-stryker sin dockas kläder. Så småttit och sött ^^ Helt random bilder från när jag strök kläder idag. I know.. x)

Smååsmåå byxor
Haha, he's gonna be all dressed up ^^

Nu så, jag har fönstret öppet för det är svinavarmt i mitt rum, men ska snart stänga igen och lägga mig. Vet inte ens om jag skulle få sova med fönstret öppet, men törs ändå inte. Och skulle nog inte palla lyssna på uttryckningar hela natten. Det märks att jag inte är i Sweeden, på landet. Men min säng här är både större och mjukare och jag har en spegel så jag klagar inte. Och en fantastisk garerob, nästa steg är "dra mig baklänges" helt klart en "walk-in-closet"! I have to have ;) Nu slaggar jag, lokal tid 22:22. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar