måndag 3 januari 2011

Man blir mörkrädd

Assååå.... Det där med unga kändisar. Jag pratar om typ Miley Cyrus med flera, alltså dom där som är omkring 16-17 år och har alldeles för idiotiskt mycket pengar och vad gör dom? Sjunger och stapplar runt lite på en scen här och där. Ja ja okej, jag ska inte vara elak, om vi tar MC som ett exempel, hon är en söt tjej och hon kan ju faktiskt sjunga, jag menar jag har ju faktiskt låtar av henne på min spotify.

Men (det här är inte rrrumba)... har inte flickebarnet sett skräckexemplet på Lindsay Lohan? Antagligen har hon gjort det men är så upp över öronen korkad så hon åker med samma tåg, bara några år efter..... Bilderna talar för sig själv när hon röker på och sitter och fnittrar hög som ett höghus.

Jag bryr mig inte så märkvärdigt om vad just hon håller på med men hon var ett bra exempel på vad unga (fan barn) håller på med! Kalla mig gammalmodig då men kom igen, att inte ens ha växt färdigt och så röka på, bra dääär.... (Y).

Och som mitt lilla E sa, alla killar i hennes ålder säger "åh Miley Cyrus, fan vad snygg hon är!". Get real, hon ser ut som en fjortis, men ni kan väl inte få bättre...
Med ett obegripligt beroende av att visa upp sin kropp. Men bli modell då!

Sliskig!! Verkligen "Jag försöker se fett sexiii ut" Well, you failed.
Faktiskt så är hon söt här. Hoppas hon var 16 på denna bild för hon ser inte ut som 18 iaf..

Pojkflicka_12år.com..

Men kom ihåg att hon inte sjunger så illa, det lilla flickebarnet (som är typ lika gammal som mig men ändå..) Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar