tisdag 25 januari 2011

FAAAAAAAAAAAN!!!

Nu vill jag bara lägga mig ner och grina!!

Allt gick jättebra med grabben imorse, han åte hela sin frukost, utmärkt! Lämna honom på dagis, kom hem och snygga till lite, allt inom min tidsram, perfekt! Startar upp datorn, spotify funkar inte. Great måste jag alltså uppgradera. Jahapp, vi räknar lite snabbt det skulle väl vara helt genomförbart. Börja kolla runt, går in och kollar min internetbank och ser till min förskräckelse att det har dragits pengar från mitt konto helt random, alltså transaktioner som jag inte har genomfört! Paniken är fullkomlig. När jag äntligen började slappna av så blir jag rånad på mina pengar. Kul liksom.

Nu har jag i alla fall pratat med mamma, hon har spärrat mitt kort, eftersom den jäveln har tuggat sig in via kortnumret. Så förhoppningsvis har vi satt stopp för skurken och så kanske jag kan få mina pengar tillbaka men det är ingen garanti. Så då kan jag andas ut lite.

Men då kommer nästa skräll; farfar har gått bort. Lugnt och stilla visserligen och jag visste att han skulle somna innan jag kom hem till Sverige igen men kan man låta bli att vara ledsen när någon har dött? Nej jag skulle inte tro det... Vila i frid, farfar.


Så för att sammanfatta: min spotify funkar inte och efter att nån jävla apa lever loppan för mina pengar så har jag spärrat kortet/kontot (vilket då gör så att jag inte kan köpa upp mig och få spotify att funka). Och farfar har gått bort.

Vilken fantastiskt bra dag va!? ..... Nej,.. fan..

1 kommentar: